Feliz navidad

God kväll kära läsare!
Jag vet att jag inte skulle bloggat idag men jag vart bara tvungen då jag fått en ny dator (Y).
Jag har även fått..
  • 500 kr av farmor & farfar samt 300 kr av mormor (800kr)
  • Tre läppglans
  • En burk men karameller
  • En dator
  • tofflor som mormor stickat
  • Hudkrämer ggr 2
  • Ett års spotify
Jag har säkert missat något men jaja ^^
Jag bjuder på en fin liten bild på två lycklga familjer som fått små tosser av mormor ;)
Jag är precis under denna text (gröna)
Det är inte så bra kvallitet, detta pga att jag tog bilden med mobilen.
Förhoppningsvis kommer jag blogga lite mera nu när jag har en ny dator som inte är seg alls. Fast det kommer den nog bli med åren men nu ska vi fokusera oss på nuet!
KRAMIS ♥


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0