Fredagen är här igen

Godkväll alla läsare som fortfarande är vakna, ja klockan är ju inte så mycket. Äntligen så är fredagen här vilket är så skönt! Denna veckan har varit rolig/jobbig/hård/lätt och alla ord man nu kan komma på, dvs mycket kännslosam och rolig ;)
Efter skolan idag så lade jag mig och vilade i sängen och när jag vaknade en halvtimme senare så låg båda katterna vid mig. Jag och mamma har också gjort julmat och glögg som vi bjöd min broder och far på när de kom hem från innerbandyträningen. Jag har även kollat på "hjälte galan" och det var inte lätt att hålla tårarna borta!
Jag hittade också en mycket cool bild på DENNA BLOGG.
min första tanke var: omg, de har huggit sönder kameran och hällt glitter i den!!!, men sedan såg jag att det faktist var en tårta. Erkänn att den är mycket väl gjord, både detaljer och former är mycket genomtänkta!

Morgondagens planer är ännu inte helt bestämmda men i nu läget ser det ut som att vi ska till stan för att köpa julklappar innan vi far hem och myser framför tv:n på kvällen. Min bror har även en innerbandymatch som jag INTE tänker hänga med och kolla på!
Jag ska också försöka ta tag i fotograferingen så jag har lite att gå på då jag bloggar men just nu får ni nöja er med en små-gammal bild.
Nu ska jag läsa lite ur boken "pojken som kallades det" innan jag går och lägger mig. Ni får ha en fortsatt mysig och underbar fredagskväll så ses vi imorgon!
KRAMIS ♥


Kommentarer
Lena

haha det var faktiskt en rolig och genomtänkt bild! :)

vad sägs om ett länkbyte? :D

2011-12-17 @ 20:01:47
URL: http://lenas.devote.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0