Ha nu en underbar jul!!!

Hejsan!
Jag kommer nu att ta en kort kort bloggpaus då jag inte kommer att ha tid för bloggen de två-tre kommande dagarna. Jag önskar er en underbar jul och jag får hoppas att ni får det ni önskat er i julklapp! Nu ska jag mysa ned mig i soffan och kolla på bingolotto (jag ska också spela, det brukar vi göra). Imorgon är det julafton och jag kommer att ha så sjukt svårt att somna ikväll då är det bra att bingolotto slutar lite senare, klockan 00.00! Dagen efter jul, dvs. på söndag, kommer jag nog bara blogga lite för jag kommer få en speciell sak, mera kan jag inte säga såhär på rak arm ;)
Ni får ha det bra så ses vi inom några dagar!!! ♥
Bjuder också på en så bra låt som jag hittade för ca 20 min sedan och redan har spelat omkring 10 gånger ^^
KRAMIS ♥


Kommentarer
Malin

Nu e frågestunden startad. Fråga på hur mycket du vill.



Pss.... Om du frågar mig ngt har du större chans att vinna "veckans blogg" som jag kommer ha efter frågestunden! ;)



Fråga mig här: http://mallanmalinsliv.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-23 @ 21:37:05
URL: http://mallanmalinsliv.blogg.se/
sofie A

Riiiiiiiiktigt bra låt!!!! :D

2011-12-24 @ 18:20:24


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0