Vintage style

Hejsan på er alla läsare!
Jag är nu hemma från stan och fick med mig en hel del saker hem. Jag har inte ork till att ta fram kameran, fota, lägga över till datorn och sedan på bloggen så det får bli lite halvbra instagram bilder. "bra app det där ;)"
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Vem älskar inte provrumsljus? ;)
Alla kläder är köpta på H&M förutom strumpebyxorna som är köpta på "VILA". Jag älskar allt lika mycket då de liknar "vintage", dvs lite gammlare och begangnade kläder.
Mitt favorit köp är nog den rosa klänningen eller kjolen & midjetröjan men jag är lika kär i allt.
Nu ska jag äta lite mat så ses vi igen lite senare.
KRAMIS ♥


Kommentarer
Rebecca Rehn

Snyggt!

2011-12-29 @ 17:44:52
URL: http://rebeccaarehn.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0