HISS/DISS vintern

Tänkte köre en HISS/DISS om vintern bara för att ;)
*Snö är KUL!
*Man får äta mycket gott så som julgodis och julmat
*Att få träffa all släkt
*Man eldar i brasan vilket är mycket mysigt!
*Man kan börja andvända flis tröjor mm
*Man kan ÄNTLIGEN börja åka skidor :D
*SJÄLVKLART julafton! (ska jag vara ärlig så är dagen innan och efter julafton de bästa för på julafton är det så stimmigt sa man hinner inte smällta att det faktist är jul!)
*Ibland kan det bli lite för kallt
*Man änvänder mössa och får statiskt hår!!!
*Flis kläder ger också statikt hår...!
*Man får ont i magen av för mycket godis
*Ofrivilligt snöbollskastande - jag HATAR när folk kastar snöbollar utan att man går med på det. Det gör det inte bättre av att jag är bollrädd heller x)
*När det ser ut att vara 39- uten så man tar på sig hur mycket kläder som helst så är det inte så kallt och man svättas... Det är det värsta som finns!
bilderna är lånade av anipani
KRAMIS ♥


Kommentarer
Annie

Haha, tänkte att jag kände igen dom x) ba: Vad sjutton?! Sånna där har väl jag sett förut?! ahah

2011-12-11 @ 11:43:51
URL: http://anipani.webblogg.se/
Sofie A

Skiiidor! :D :D

2011-12-11 @ 15:02:45


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0