Kajsa Tipsar!

Hejsan!
Jag kom nyss hem från en lång skoladag. Provet på spanskag gick mycket bra och det var inte svårt alls.
Jag fick också med mig tre verklighetsbaserade böcker hem som min söta lilla lärare,maria,tipsade mig om. Böckerna sägs vara mycket hemska, jag älskar sådanna böcker!
Jag har inte börjat läsa ännu men maria sade att den första boken handlar om hur han blir missandlad av sin alkohol påverkade och psykiskt sjuka mamma...!
Böckerna kommer i årdning dvs 1:an 2:an sedan 3:an. Det finns också en fyra men jag kände att det kanske räckte med tre ;)
KRAMIS ♥


Kommentarer
Ellen

Jag började läsa den första i sexan, helt hemska är de! <3

2011-12-13 @ 21:26:42
URL: http://photosbyellen.webblogg.se/
Felicia

Har läst alla dom där, usch såååå hemska! Var tvungen att lägga mig i från mig boken flera ggr!

2011-12-17 @ 00:09:40
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0