Nu kanske ni undrar

Hej på er alla läsare! Jag vet att uppdateringen inte är den bästa för tillfället. Men just nu när vintern kommer och allt, så händer det inte så ofta att jag går ut och fotar då det är både för kallt och för blött. Jag vill blogga och jag har ork till det men själv så tycker jag att inlägg utan bildr eller inllägg med lite text är tråkigt. Då kan ni ju räkna ut att om jag inte har varit ute och fotat på väldigt länge så kan jag inte blogga för då blir det bara korta eller bildlösa inlägg. Varför jag skriver detta är bara för att informera er om att jag inte tänker sluta blogga utan bara blogga när jag känner för det. Jag ska också försöka ta tag i fotograferandet!
Idag när jag vaknade så kollade jag ut och såg att snön fortfarande låg kvar på marken, kanske är detta snön som kommer synas då julen är här. I skolan så gick vi bara till 14.00 vilket var skönt då det är så mycket i skolan just nu. Om lite mindre en en vecka så har vi prov i spanska, jag har matte läxor, redovisningar om arbeten i skolan och mycket mera...
Efter skolan så gick jag hem och hittade inte på så mycket. Just nu sitter jag inne på en spansk hemsida som skolan oganiserat då vi i 9:an ska ha ett utbyte med en kompis som vi väljer. Min moster och hennes man kom precis på besök och sade hej och då såg jag att det faktist snöar lite ute! Jag gillar verkligen vintern, det är både mysigt och roligt.
På fredag ska jag vara barnvakt åt mina små kusiner på andra sidan gatan och då ska vi kanske, om snön fortfarande ligger kvar, gå ut och busa i snön ^^
Ni får ha en fortsatt trevlig kbäll så hörs vi snart igen. Passar också på att visa en halv gammal bild på mig som jag tror att ingen av er har sett ännu, för som det står här åvan så är inlägg utan bilder inget kul alls (enligt mig)


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0