Saker jag irriterar mig på

Top sju saker jag irriterar mig på 
*när folk tuggar med öppen mun!
*när fröken ska sudda på tavlan och det alltid blir kvar små prickar efter pennan eller suddet!
*när man bara får ETT tuggummi, det är j inte ens någonting att tugga på?!
*suddgummi skräp som ligger på pappret utan att pesonen som suddat tagit bort det.
*när folk tror att man är arg/tjurig om man inte skriver smileys.
*fjortisar!!!
*min otroligt sega dator som förhoppningsvis snart är ett minne blått!

Eftersom att jag har sådan torka på fantasi till bloggande just nu så fick det bli ett inprovocerande inlägg. Kanske inte de roligaste med ja ja ^^
Jag har också kollat igenom alla 547 webcam bilderna och rensat igenom dessa så nu har jag under 20 stycken kvar. Jag hittade ett par söta bilder på Bella & Jonna (mina kusiner)
Bella
Bella
Jonna


Kommentarer
Julia

Va sööta kusiner!!!!! :D

2011-12-23 @ 10:32:48


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0