Thats how it is

Hejsan alla läsare som blev grymt många mera då jag länkade min blogg på facebook!!
Jag ser och är även medveten om att för det första *Uppdateringen suger och *Det är nästan bara instagram bilder här.  Jag använder mig väldigt mycket av denna app och har därav inte lust eller tid att fota med den vanliga kameran. Man behöver inte heller lägga in bilderna i datorn och sedan redigera dessa utan kan redan på telefonen redigera bilderna man tar. Detta var inte det mest intressantaste inlägget så därför visar jag hur jag ser ut för tillfället. Kläderna jag har på mig köpte jag idag. Jag bjuder också på en annan halv weird bild på mej;)


Kommentarer
Tilda

Jag är för lat för att komentera, varför finns det ingen "gilla" knapp D:

det var så vackert så ^^ <3

2011-12-27 @ 20:57:11


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0