En super rolig dag!

Hej!
Idag så har dagen varit toppen!
Såhär har min dag sett ut i prickar ;)
  • Hela skolan slutade klockan 12.00 på dagen!
  • I skolan fick vi tunnbrödsrulle som vi åt i klassrummet (själva maten var sådär men det var skoj att äta i kassrummet ^^)
  • Efter skolan var jag med Tilda. Vi gick till centrum och lånade världens bästa bok!!
  • Jag och Erika bestämmde att på lördag blir det en mini sova över från lördag-söndag :D
  • Jag var på dans och det var ganska kul. Tilda kollade på
  • Det går jätte bra i skolan för tillfället
  • När jag och Tilda cyklade träffade vi snälla människor ;)
  • Vi köpte kaffe till Tildas mamma
haha nä, nu blir det lite för mycket känner jag ;)
Tänkte fota boken och göra et speciellt inlägg om den så håll utkik! :D
KRAMIS ♥


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0