Oj då...!

Hej på er!
Kom på att det var sjukt länge sedan jag bloggade. Jag har haft och har fortfarande jätte mycket läxor.
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva riktigt men jag kan ju berätta lite om hur veckan har varit.
  • I måndags så var jag med Tilda. Vi gjorde väl inget speciellt?
  • Igår så var det voicepop direkt efter skolan och då lärde vi oss en hel del julsånger som vi ska sjunga på julskyltningen som är om ungefär två veckor. Om jag och Erika får, så ska vi sjunga solo tillsammans (Y) Jo, efter det så hängde Erika med mig hem (erika är min kusin för er som inte vet det...) och vi åt lite innan vi satte oss vid datorn och lyssnade på grymt bra musik!
  • Idag så har jag varit på dans. I skolan så arbetade vi i grupper om "Karl XI" och alla dessa gammla kungar. Skolan var över lag ganska seg men absolut inte tråkig. Jag gillar faktist skolan, fast jag föredrar nog att hellre ha lov ;)
Nu ska jag gå ner till mitt rum och fota mig själv, ja jag vet lite ego-trippat men jag har ingenting annat att fota typ ^^
Ni får ha en skön kväll så hörs vi snart igen.
PS.Om jag orkar hinner och vill så kan ni kanske få se hur några av bilderna blir sedan men det är inte riktigt säkert, då jag måste hinna med att plugga spanska och engelska innan jag går och lägger mig.
KRAMIS ♥


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0