Det är ju faktist jag.

Hej!
Har suttit och kollat igenom massa bloggar och då hittade jag en "korsett blogg".
Mycket nöjd över att jag hittade den faktist, då jag också har en korsett.
Inte en sån där korsett så man ska bli smal uten en korsett som ska göra min rygg bättre.
Jag tänkte visa lite bilder på korsetten men jag hade inga så ni får se bilder en annan dag.
Men ni kan få se hur min ryggrad ser ut.
Varför jag har den är för att min ryggrad är sned, så den ska förhindra att kröken blir värre medans man växer.
det var precis då jag fått korsetten
detta var efter ungefär ett halvår?
(bilden var så svår att tyda så jag målade i ryggraden)
Jag ska se till att jag visar bilder på själva korsetten, jag har nog någon på mamma och pappas dator.
KRAMIS ♥


Kommentarer
en blogg om 5 systrar

fia svarar: det va det jag misstänkte!! Tack för att du skev det!

har du också korsett? hur länge har du haft den och hur länge ska du ha den :)? Kram!

2011-10-20 @ 19:05:14
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
en blogg om 5 systrar

fia svarar: jaha, 6 timmar! Ja jag får ta av mig den runt en timme per dag. va kul då har vi haft våra ungefär lika länge! Jag är 15år!

Jaha ser din också ut så,ja det är ju lite coolt, ja precis! Ja det är väll inte så himla vanligt? kram:D

2011-10-20 @ 19:13:39
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0