Fruktsallad & idrott

Hej på er :DD
Idag så är det super duper kalt ute och när jag och Tilda gick hem från skolan så började det att regna...
Nu känns det verkligen att hösten är här :D :(
Denna dagen har varit toppen, först hadde vi NO sen SPANSKA sen MA och till sist IDROTT.
Inget av det är särskilt kul men dagen gick snabt över och nu ska jag göra en fruktsallad och mysa framför datorn i min funki-dräss!
Jag är för lat för att dra fram kameran och fota fruktsalladen så ni för nöja er men en GOOGLE BILD istället ;)
Google kan verkligen vara bra till mycket ;)
KRAMIS ♥
ps. glöm inte bort att vara med i min veckans blogg lite längre ned


Kommentarer
louise

Sv: Absolut, jag lägger till dig där! :)

fin blogg du har btw! :)

kram

2011-10-10 @ 14:09:26
URL: http://louiseda.blogg.se/
PEETRA

Men va gött detdär såg ut då :)

2011-10-11 @ 00:49:16
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0