Godmorgon!

Hej & godmorgon!
Idag mår jag mycket bättre, jag har ingen feber, men jag är fortfarande supersnorig och förkyld...
Om jag mår lite bättre imorgon så ska jag nog sova över med Tilda tills på måndag för nästa vecka har vi höstlov.
Jag tycker också synd om Tilda för Sofie & Frida har åkt till kanarieöarna och jag och Tilda skulle verkligen hålla ihop de sista dagarna i skolan nu när de är borta men så blev ja sjuk...
Nu ska jag äta frukost och kolla på film.
KRAMIS ♥
passar på att visa en före-efter bild:
före+++
efter+++


Kommentarer
jenny

svar: TACK för kommentaren på min blogg! Jag blir verkligen jätteglad!! :D Jag har fotat i ungefär 2 år, men har aldrig ännu fotat med en systemkamera. :) Jag funderar på att köpa en, men vet inte riktigt hurudan ännu... Jag vet inte riktigt om kag sysslar med länkbyten, har aldrig gjort det förut...



Vilka fina bokeh-bilder! :D

2011-10-29 @ 11:49:48
URL: http://jjennyys.blogspot.com


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0