Jäg älskar hösten!

Hej!
Tänkte ha en HISS/DISS angående hösten som närmar sig med storm steg :)

* Man kan börja använda kängor vilket jag älskar
* Man kan börja använda mössa vilket jag också älskar
* Allt blir så fint då bladen blir oranga bruna och röda
* Man kan börja elda i brasan och mysa framför tv:n
* Man kan börja använda de lite tjockare koftorna och jackorna
* Ibland kan det hända att man saknar de sommriga och varma dagarna
* Det regnar allderles för mycket ibland
* Man kan inte komma på dissar om hösten

Det var min sammanfattning om den älskade och mysiga HÖSTEN ^^
KRAMIS ♥


Kommentarer
edith :)

jag kan komma på masor ;) den största: den e helt värdelös ;) (förutom att den e fett mysig då)

2011-10-09 @ 20:16:54


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0