SVAR PÅ FRÅGORNA

Linn:
Vart har du lärt dig att ta bilder så bra som du gör? :))
Jag vet faktist inte. Det var så att pappa hade köpt en systemkamera och då började jag fota och tycte det var super kul. Visst är det så att sådant man gillar vill man bli bättre på, så jag fotade så mycket jag hade tid för och utveklade mig själv kan man säga.
Jag läser även andras fotobloggar och får tipps därifrån. Jag tycker inte heller om att ställa in ISO, bländare och alla dessa inställningar. Jag kör mitt eget rejs och fotar på mitt egna vis!

Madde:
veckans blogg är nu uppe :)
Vann du inte? anmäl dej igen
Vann du? anmäl dej igen
jo, jag vann ;)

Isabelle:
Har du gjort din design själv? Cool! ;)
Nej, det har jag inte. Jag fick hjälp av min kompis som är superduktig inom designvärlden :)

Parry:
VAD GILLAR DU FÖR PROGRAM PÅ 6AN ;O
oj ..skrev med stora bokstäver.. orkar inte ändra xD
Jag kollar inte alls mycket på tv:n men jag gillar "the simpsons" och andra humor program. Jag håller mig för det mesta till skräckfilmer och disnep channel. Haha, villka kontraster XD

Linnéa:
Hejsan !
Jag har en fråga till dig ,Du e så himla bra på att fotografera!
Men jag undrar om du kankse kan lägga ut typ fler bilder som du fotar eller visa och ge lite tips på vad man kan fotografera:)
Jo visst kan jag det. Jag lägger ju ut en hel del bilder men däremot fototipps kan jag ju börja skriva lite mera om.
Jag driver ju endå en fotoblogg :P
alltså: ja, självklart kan jag skriva lite mera tipps inom fotograferingen.

Sophia:
bästa&sämsta med att blogga? :)
Bäst:
*Alla fina kommentarer
*Det kan vara skönt att skriva av sig ibland
*Man har någonstans att göra av alla bilder man tar
*Alla roliga & fina bloggar man kan hitta genom kommentarer osv
Sämst:
*Ibland har man inte tid, och då blir det helt dött på bloggen
*Man tar en hel del av sin fritid genom att sitta framför datorn/bloggen
*Ibland kan det hända att man får otrevliga och nedstämmande kommentarer

Tack så mycket för alla frågor!
Har ni något mer ni vill fråga som ni glömde fråga?
Skriv bara några till i detta inlägget.
KRAMIS ♥


Kommentarer
Chriis

allt bra? :)

2011-10-18 @ 16:49:12
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0