Tävlingsdags hos Hofh!

Hej på er!
Nu är det såhär att bloggerskan (som ni kanske redan känner till) HOFH <--- har en tävling i sin blogg där man kan vinna en länkning i ett av hennes inlägg!
Och tro mig, hon har fett med läsare!
Det enda man ska göra är att fixa ett inlägg med bilder, text och lite sådant och skriva varför jag läser hennes blogg, detta är varför:
1. Hon använder allt hon äger och har för att göra bloggen så bra som möjligt
2. Hon skriver om allt (då menar jag allt!!) melan himmel och jord
3. Själv så tycker jag hon har en as häftig stil och är säker i vad hon gör
4. hon inspererar mig så mycket bara genom att vara sig själv
EN SAMMANFATTNING OM HENNES BLOGG:
AWSOME, RANDOM OCH AS BALL!!!
Nu ska ni ju även få se lite bilder på denna fina och framförallt sten tuffa tjejen:
Jag kan verkligen rekomendera denna bloggen till er, och om ni endå kickar in så ta och var med i tävlingen vettja! Det är sjukt värt det! :D


Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

fina foton :)

2011-10-12 @ 18:49:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Denise Holmsten♥

vinnaren av dagens blogg upp! titta om det blev du! kram

2011-10-12 @ 20:04:31
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0