La la laaa

Hej!
Idag efter skolan så gick jag direkt till kören men Sofie, Tilda och Sofie ^^
När den var slut så upptäckte vi att internett på telefonerna inte funkade och när jag kom hem så sa mamma
- Visste du att de som har 3 inte kan ringa mm med deras telefoner?! De har stängt av anslutningen pga något fel :O
Jaa... vad gör man nu då?
Sitter vid datorn såklart men endå?! Hoppas verkligen det är ordnat tills imorgon!
Nu ska jag ta och äta lite och fixa iårdning mig för jag kom nyss ut från duschen :)
KRAMIS ♥


Kommentarer
iiiden med 3 i

Skulle du vilja visa upp din outfit inför 800 besökare?:) inget obligatoriskt såklart haha :D men annars får du ha en bra kväll!

kramis!

2011-09-27 @ 22:31:59
URL: http://iiiden.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0