Slappar dag

hej!
Idag vaknade jag klockan 13.30 och sedan dess så har jag inte gjort alls mycket!
För ungefär en timme sedan så lyckades jag ta en dusch och sen så gick jag till datorn för att öva på spanskan som vi har tills imorgon!
Imorgon har vi även testloppen, då man ska springa 5 killometer ... fy ...
Jag bloggar nog inte mera idag då jag ska fortsätta mysa i min onepiece framför datorn/tv:n.
Ni får ha det så bra så ses vi imorgon eller KANSKE lite senare ^^
KRAMIS ♥
tog runt 1000 biler innan jag fick några OK bilder ^^


Kommentarer
elsa

hej 5 kilometer är väl inte så långt sprang 4,a kilometer idag!!??.

juste vill du göra länk byte??

2011-09-26 @ 15:01:13
URL: http://elsans-blog.bloggplatsen.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0