Vad jag fick i packeten i morse

Hejsan!
I inlägget under så visade jag ju lite bilder på morgonen.
Jag fick äver lite packet av ellen och annie me!
De från i morse kommer först :)
Macroobjektiv


Kameraväska.
Liten och smidig då man ska ut och fota ^^

Kamera stativ

Av Ellen fick jag:
Nagellack

Örhängen

Hadkräm som lukatar mumsigt ^^


av Annie fick jag
örhängen

läppglans

ett fint kort

KRAMIS ♥
PS. farmor hade skrivit en gåta i ett kort jag fick då hon hade gömt ett packet och då skulle jag leta efter det.
När jag hittade det var det fyra kinesiska iphone skal i :D
Jag ska fota det snart så ni ska få se dom men nu måste jag gå och duscha, har ju varit och dansat ^^




Kommentarer
Malin

va fina saker du fick :)

2011-09-07 @ 18:56:37
soffis

OMG vilka fina grejjer, blir allt lite avis! ^^ ;)

2011-09-08 @ 09:25:59
soffis

OMG vilka fina grejjer, blir allt lite avis! ^^ ;)

2011-09-08 @ 09:26:53


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0