Ullared

I dag blev det en tidig uppgång. Som jag skrev några inlägg under så ska jag till Ullared i dag. Eller som en del skriver; Gekås. Well, Eftersom uppdateringen inte kommer bli så rolig så har jag gjort ett tidsinställt inlägg samt fotat lite till detta inlägget. På bilderna kan ni se två av de tre plagg jag köpte då jag var och campade. Den oranga tröjan är helt klart en favorit eftersom det är dragkedja hela vägen ner. På andra tröjor är ryggen oftast bortglömd och helfärgad som på den vita. Fast är det en söt uggla på framsidan är det okej ;)
Kram ❤
 


Kommentarer
Emelie

Finfina tröjor!! :)

SV: tack sååå mkt,blir så glad =) Jag fick min första systemkamera 2008 (nikon D40)sen gick den sönder 2010 typ och då fotade jag inget typ på ett år,sen köpte jag en canon eos 550D och hade den tills för typ en månad sedan då jag köpte min 7D :) Så har fotat till&från sen 2008,men började mer 'seriöst' 2011 typ! hehe ;P

2012-08-02 @ 21:29:47
URL: http://emdiary.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0