Älska fredagar+lov

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Åh vad jag älskar fredagar! Det är som en befrielse från skolan, läxor, lärare, kompisar och tidiga uppgångar. Det känns ännu bättre när man vet att efter helgen kommer det ytterligare en veckas ledighet till då vi har sportlov! Min bror ska till Trysil och åka skidor så jag och mamma hade tänkt att åka och simma någon dag i veckan. Vi ska också åka in till stan och äta på en jätte god resturang. Pappa ska inte med då an jobbar men mamma är ledig några dagar mera.
Ikväll ska jag bara kolla på tv, äta godis, njuta av ledigheten och fixa några bilder som sedan kommer upp på bloggen (hoppas jag). Bilderna ovan är från idag. Katterna ligger framför brasan och myser medans vi andra äter taco paj och godis!


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0