Första skoldagen efter lovet

hejsan!
idag var det sista dagen på lovet dvs, skola imorgon. Som jag skrev i några inlägg under så längtar jag faktist lite då man träffar alla igen men jag skulle inte ha något emot en vecka extra lov.
Jo, som ni vet så var jag ju på kalas idag. Jag hade tyvärr inte med mig kameran så det fick bli lite mobil bilder. Hoppas det funkar lika bra.
image descriptionimage descriptionimage description
klänningen på bilden fick hon av oss. Som ni kanske ser så är det en grå liten ring precis ovanför tingeling märket (?). KLickar man på den så lyser det små lampor som det gör på bilden (på bilden ser det ut som glitter)
Nu ska jag gå och lägga mig.
Kram.


Kommentarer
LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

sv: jo visst kan vi ha ett länk byte! du kan väll säga en tid vi lägger ut länkarna? :)

2012-02-20 @ 11:15:27
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/
LINNEA – lgullarbergs en tokig blogg om foto och vardag▼

eller... är det okej om vi kan ha det 15.00? :)

2012-02-20 @ 12:03:58
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0