Gårdagen

Hejsan!
Igår blev det ingen uppdatering då jag inte hade tid/ork till det. Skolan var sådär, tilda var sjuk vilket var supertrist! På idrotten hade vi skridskor och det var kallt men isen var hur bra som helst! Solen sken också vilket var mysigt. Efter skolan så lagade jag "toast" till mig och min bror som han verkligen uppskattade (hoppas/tror jag ^^)
image description
På kvällen kollade jag mamma och pappa på film och min bror var och åkte skridskor med några kompisar.
Jag hade snart tänkt mig att ladda över bilderna från instagram till bloggen lite senare idag men jag får se hur det blir med det.
Idag ska jag och mamma (kanske) till stan och kolla på kläder osv. Mysigt mysigt eller vad säger ni?
Ni får ha en fortsatt trevlig lördags morgon. Själv ska jag äta nybakade frallor från konitoriet som pappa nyss kom hem med och njuta av denna underbara lördag.
KRAMIS ♥


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0