Update

Godkväll alla kära läsare ^^ nu har uppdateringen varit väldigt dålig på sistone men jag har verkligen inte haft ork eller lust att blogga men idag hade pappa köpt en foto tidning då fick jag sån lust att fota och att blogga så förhoppningsvis ska det finnas några bilder här, ja, förutom instagram bilder då. Idag vaknade jag väldigt tidigt och kollade på en film och åt godis som blev över sedan igår då vi var hos några vänner och åt god mat osv. Vid klockan fyra begav sig hela familjen till kusinernas hus (Anderssons) och filade en underbart god sockerkaka som jag kallar "Sverige kaka". Just nu sitter jag i soffan och kollar på Wallander. Jag älskar dessa filmer. Imorgon är det skola igen vilket ska bli både kul och tråkigt. En dag längre helg skadar aldrig ;) Nu ska jag kolla vidare så hörs vi imorgon igen. KRAMIS ❤



Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0