Vem har råd?!

Hejsan!
Jag satt och läste i den nya tidninen och kollade genom några objektiv då jag hittade ett så verkade as bra, kanske inte till mig men för övrigt liksom, men jag fick hjärtstillestånd då jag såg priset och vikten.
Fast det är klart, kända fotografer tjänar grymt bra så det är väl bara dom som har råd eller åtminstonde som har lust att "slösa" över 100 000 kror på ett objektiv.
När jag endå är i farten kan jag passa på att visa er liten bild på mig.
Lite fjortisvarning på munnen men nu är det så, ok? ^^
Nu måste jag sova.
Puss och hej, jag älskar dej - nej men det rimmade ♥


Kommentarer
Alice

Ja en del objektiv är skita dyra! -.-

2012-01-23 @ 07:47:35
URL: http://alicefoton.bloggplatsen.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0