Random-Bokeh

Nyttigt Nyttigt

Hej. Kom nyss hem från en lång och åå"nyttig" promenad med Ellen :) Vi gick nästan en mil och brände 622 kalorier!

Över till något helt annat. Ikväll tänkte jag stå för maten. Det blir klyftpotatis, sallad och köttbullar. Sådär JÄTTE avanceret. ahah nej men gott och framförallt nyttigt. Det är sista veckan i skolan också! Sååå skönt! Imorgon är sista riktiga skoldagen innan de lite "roligare" börjar. På onsdag har vi klassdag då vi ska bada, grilla och på kvällen, kolla på film i skolan till klockan 22 ungefär!! På torsdag ska vi bara städa skåpen och kolla på niorna som ska ha en fotbolls match mot lärarna. Då får vi glass och slutar därefter klockan 11.00. På fredag är det ju skolavslutning. Har dock inte kollat så jätte mycket på vad jag ska ha på mig men jag har en kjol som jag aldrig någonsin använt, får nog bli den och denna ↓↓↓blusen ↓↓↓
ÄLSKAR den! Bara 35 kronor på second hand ♥
Ha det bäst så hörs vi en annan gång ^^

Sommarlovet närmar sig!

Hejsan! Sorry för uppdateringen. Jag överväger för tillfället på att radera bloggen sen får man sådanna där ryck då man bara måste/vill blogga.
Idag är det ju, som ni redan vet tror jag nog, sveriges nationaldag! Jag har inte firat det sådär jätte mycket. Inte alls faktist. Däremot har jag varit ute och gått, två gånger bara idag. Först fick jag sex kilometer. Senare smsade Sofie och undrade om vi kunde gå en runda. Så idag har jag gått ungerfär nio kilometer, nästan en mil!!! Jag har kännt mig så onyttig det sista så känner väl att det är dags att ta tag i träningen nu. Dessutom är det så otroligt härligt att vara ute och gå. Igår tillexempel var jag och mamma ute 30 minuter i spöregnet och gick. Vi blev dygnsura men vatten har ingen dött av (jo om man drunknar tänker ni men vem drunknar i regn ;) ) I måndags var jag också ute på en promenad. Fyra kilometer tillsammans med Sofie!
Angående rubriken är det inte alls långt kvar tills sommarlovet börjar. Denna veckan ut plus veckan efter denna fast den kan man knappast räkna med då man bara gör massa roliga saker. Nu ska jag sluta skriva och visa er en bild på min as goda smoothie som jag nyss åt gjord på:
•en halv banan
•hallon
•2msk protein pulver (mättar lite mera plus ger en jordgubbs smak)
•filmjölk
Jag får se när jag bloggar nästa gång men om jag inte gör det så vill jag att ni ska veta att under sommarlovet ska jag till Kreta som ligger i Grekland. Såååhär härligt!
KRAM ❤