Fotar

Hejsan! I går hjälpte jag min kusin med hennes foto projekt och fick då själv egna idéer. Hennes uppgift var att fota normer, dvs. tjejer "ska" ha rosa och killar blått. Då ska man ungefär göra en omväxling. Hennes idé var att ta en bild med smink och en utan och skriva typ "vem kollade du på först" eftersom det oftast är de sminkade och fixade som man lägger märke till mest. Vinner man det kommer bilden sitta uppe på stora plagat i stan, så alla kommer se den ^^ Bilderna jag tog idag kommer strax. Kram!
 

My love!


åh vad jag älskar mina nya skor! Jag har letat efter bruna riktiga converse hur länge som helst och har entligen fått ett par! Dr Martensen är jag helt överlycklig över att ha! Jag har alltid velat ha ett par äckta då de jag har nu är röda, fejk, söndriga och lackade... Dessutom är de nya lila vilket jag ÄLSKAR! 
 
ur söta läppglans från farmor - fin fin fin ring från mormor som är gjot av en sked.
Jag fick också ett armband, byxor, tröja, converse väska, öronhängen, ett till läppglans, tuggummi i en ask som ser ut som en WII dosa, donat, tofsar, mobilväska. Det var säkert något jag glömde ^^

Suger på att blogga

 
Hej! Rubriken talar för sig själv så det behöver jag inte kommentera riktigt... För ungefär en vecka sedan fyllde jag år och hade därför mitt kalas för släckten. Jag fick MASSA roligt och fint. Jag tog inte kort på allt då det var massa små söta saker som inte är så intressanta. Jag gör ett nytt inlägg strax. Kram!!
 

"Don't you care about me anymore? Don't you care about me? I don't think so"


-Wake Up Call-Maroon 5







 

1 september

Godmorgon! I natt har jag sovit över hos min kusin Erika och vi vaknade för kanske en timme sedan. Jag håller på att dö av hunger så det är nog bäst om vi går och äter frukost nu. Ni får ha det bra.