Nöjd

Hallojsan. Det känns som att jag fått ordning på designen nu. Headern är inte den bästa men det får bli bra för tillfället. Jag har aldrig gjort/årdnat med någon design förut. Vad tycker ni? Jag gillar när det är ljust och nästan lite pastell färgat. Eftersom jag inte har någonting mer att skriva så bjuder jag på några låtar. Kärlek till musiken!

Skogsäventyr

Som jag skrev ett par inlägg under så var vi ute och plockade blåbär tidigare i dag. Sofie, min kusin, hängde även hon med. Vi hittade en hel del blåbär så jag och mamma bestämmde oss för att göra blåbärs paj. Mums ♥

baka baka liten kaka

 
I går bakade jag och mamma som sagt vanilj bullar. ♥

Mot skogen och plocka bär

Senare ikväll lägger jag in bilder från igår då jag bakade bullar. Nu ska jag och mamma plocka blåbär. (bild från Karlskrona)

Kaos för tillfället.

Som ni kanske ser så är det kaos här men jag ska fixa det idag eller imorgon! Jag har ett par bilder på gång också så de kommer jag lägga in snart. Ha det bra. KRAM

En Vecka Med Sol

Hello! Veckan som varit har jag spenderat i Karlskrona med familjen, kusinen och ett par vänner. Vädret har varit underbart. Jag har badat varje dag och sista dagen badade vi fyra timmar i streck! Jag har flytit runt på en luftmadrass så ryggen är brun, framsidan är... Mindre brun. Kreta färgen är det inte mycket kvar av så det var bra att jag har kunnat "bygga på" lite ;) På bilderna neranför kan ni se kläderna jag köpte, +en klänning, och lite andra härliga bilder!
 
 
 

S•W•A•G

Äntligen säger jag bara. I söndags beställde jag den här och har sedan dess väntat och väntat. Det tog dock bara tre dagar men ändå! Jag har velat ha en keps hur länge som helst och i söndags sa min bror att "junk yard" säljer jätte billigt. Över till något helt annat. I dag tog Viktor med mig och Sofie till gymet. Vi sprang, cyklade, rodde och promenerade. (gå band). Just nu sitter jag och kollar på "so you think you can dance". Ja, det var väl inget mer jag skulle berätta. KRAM ❤ Ps. på bilden kan ni även se mitt nya skal som jag köpte igår!

Duva, Du va fin

Vad tänkte ni göra på sommarlovet då? Själv har jag inga planer alls. Eller jo. Men inte som att åka utomlands för det har jag ju redan gjort men det var liksom första veckan.
Lite planer har ja endå.
  • Imorgon åker jag till Liseberg men min kusin och hennes mamma
  • Vi har tänkt att kampa med husvagnen i stockholm om ett tag med en annan familj. Gå på Gönan osv.
  • TRÄNA!
Ja, det är väl den enda "speciella" jag hade planerat.
Angående rubriken så vet jag att den suger men det är en duva ;)

Kreta

Hejsan! För ungefär en vecka sedan kom jag hem från Kreta ♥ Vi har haft det sååå bra! Frukost, Middag och Kvällsmat ingick på hotellet. Sjukt god mat, varje dag! Personalen var så trevliga. Sa alltid Hej osv. Det har varit omkring 32 grader varmt I SKUGGAN. ^^ Jag har massa bilder, men på denna datorn (min) har jag bara ett par så ni får nöja er med domma.
Kan ju medela er om att det inte är ett myggfritt land. Jag hade 56 myggbett efter kanske tre dagar.
KRAM!