♦FOOD♦BREAKFAST♦SUPPER♦


Info-Info-Info

Som ni vet har jag inte bloggat och ska visa lite bilder på vad jag gjort "under tiden"
Först måste jag berätta att jag har börjat åka longboard med Ellen (nya lngboarden på bilden)
Sen har jag bakat en hel del
jag har sytt en klänning på syslöjden
Och på instagram går det bra :D Just nu har jag ca. 1100 följare!!

♥Liseberg med den bästa♥

Hejsan! Nu var det sjukt länge sedan jag bloggade. Jag funderar på att lägga ner bloggen men det kan faktist va kul att blogga ibland så jag får se.
Imorgon ska jag till Liseberg med Ellen ♥ Vi kommer vara där hela dan, åker dit 11 och kommer hem 01.00 typ ^^.
En annan kul sak är att vi nu är lediga från skolan i fem dagar, om man räkanar med helgen och igår.
Just nu håller jag på att lägga över alla bilder från telefonen → datorn. Vi hörs snart!
KRAM ♥