Godmorgon!

Godmorgon på er! Har inte så mycket att säga förutom att jag äntligen är frisk. Imorgon ska jag ju på halloween-fest vilket ska bli jätte kul. Jag får se om jag orkar blogga senare.

Besök av de små

Måndag och ingen skola, älskar att ha lov! Är fortfarande sjuk dock men det är bättre idag. 
Just nu är mina små kusiner och hälsar på för mamma fyller år idag. Vi har ätit tårta och Emma sitter på golvet och målar. Jag har även funderat på vad jag ska blogga om och har bestämt mig för att ha någon typ av "i min garderob" kategori där jag några gånger i veckan visar ett speciellt plagg som jag tycker lite extra mycket om.
 
Passar på att visa er några bilder från igår ♥
 
 
 

Lite förändringar

japp, som ni kanske ser så är det en ny bakgrund här på bloggen. Den jag hade innan vart väldigt somrig och passade inte riktigt in då det är höst nu. Headern behöll jag eftersom det är så mycket jobb med att få det att se bra ut. 

Allt blir fint i Sepia

 

Any ideas?

Som sagt, jag ska börja blogga "på riktigt" igen men måste då ha lite att blogga om. Något förslag? Jag vet inte heller vad jag kan fota. Självklart höstiga bilder men löv är så orginellt. Alla fotar löv. Det kanske får bli det endå.
Bjuder på en bild från i somras.

Förkyld och höstlov

Hejsan! Då var det kanske dags för lite uppdatering igen.
Äntligen höstlov, som jag har längtat! Ibland är det allt man behöver, att få lite ledigt ibland. Har ni också höstlov? Jag har i alla fall inget speciellt planerat förutom att bli frisk då jag har blivit väldigt förkyld... Typiskt. På torsdag ska jag på Haloween fest med en dansgupp som jag snart sa börja i också. Kul kul! För ett par dagar sedan snöade det, kanske lite väl tidigt för snön att komma än men som tur är har allt smällt undan. Fast lite längtar man ju, det erkänner jag! 
Jag är inte så bra på att skriva såå det får bli bra såhär. Jag ska även FÖRSÖKA bli bättre på att uppdatera, när jag väl bloggar så är det väldigt kul. Ha det bra!
Gammal bild från Instagram

Sämst

Tjenare på er! Jag är sämst på att blogga. Bloogar mest för att min kusin klagar på att jag aldrig uppdaterar. Har ni förresten sätt att man kan välja bilder från instagram? Det kanske har funnits länge? haha, är typ aldrig inna här så det kan ju vara därför.
Imorgon är det skola igen. Skit. Jag orkar inte med skolan just nu. Läxor gånger tusen och så har vi prov på fredag med. Spanska som är så roligt, noooot. Jag har åtminstonde dans imorgon att se fram emot. åde show dance och balett :) Ska bli roligt att äntligen börja dansa balett.
Ni får ha en fortsatt bra dag. Kram ♥
Bjussar på en härlig höst bild. Blir bara så trött på att det ska regna... Annars så älskar jag hösten!