Nu ska det bi bättre!

Hejsan!
Som ja tror ni vet så har uppdateringen de senaste dagarna varit väldigt dålig och tråkig men jag lovar att jag ska bli bättre! Det har varit världens jobbigaste vecka med dans, läxor och allt annat runt omkring.
Jag kan ju passa på att skriva att jag nyss kom hem från dansen (street mix) och det var hur kul som helst! Jag dansar även showdance men det är inte lika kul.
Imorgon har vi spanska läxa dvs:
*Vi ska kunna böja orden till adjektiv form
*Vi ska kunna familjmedlemarnas namn så som hermana y hermano (syster & bror)
*Vi ska kunna läsa en text och förstå inerhållet
*Vi har runt 14 glosor som vi ska kunna uttala och stava
så jag har lite att syselsätta mig nu innan "Robinson" börjar klockan åtta. Jag måste även damsuga och plocka iårdning på mitt rum som jag gör varje torsdag!
Detta blev en väldigt lång text, och jag hoppas att ni inte tröttnat totalt på mig för att jag inte bloggat!
Mycket *fin* bild på mig för några år sedan ;)
KRAMIS ♥


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0