JAG VANN!

Hejsan!
Idag har jag varit hon mina kusiner, HELA DAN verkligen, så det är därför jag inte bloggat.

Till en helt annan sak:
JAG VANN PÅ DAGENS BLOGG :D
det behövde jag verkligen eftersom min statistik suger, eller har gjort till idag ;)

Imorgon ska jag och Matilda åka till rosenlunds badhus i Jönköping och bada hela dagen :)
WIIE <3
Det finns inget bättre än att bada :)

Igår så vart jag ju på kalas och när jag kom hem så hade vi fått halva tårtan som blev över så jag kunde ta lite bilder på den!

Haha, detta blev ett litet konstigt inlägg men men...
Jag får se om jag bloggar mera innan jag lägger mig för ja måste gå upp gansla tidigt imorgon då bussen går redan klockan 10.00.
Okej, kanske inte jätte tidigt men för en som sovit till 13.00 varje dag blir det lite tufft ^^
KRAMIS ♥


Kommentarer
Yohanna ♡

Oh den såg massa god ut! :D

2011-08-15 @ 21:13:32
URL: http://fireflybaby.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0