skolstart

Nej men fy vad dålig jag är på att hålla bloggen uppdaterad! Just nu har jag inte direkt tid med bloggen då skolan har börjat. Hur har ni haft det? Jag sitter förtillfället och lyssnar på musik och övar på svenska-läxan. Det är en sak som jag inte har längtat tillbaka till, men schemat är väl helt okej. Om ungefär en timme ska jag vara barnvakt åt mina små kusiner som bor tvärs över gatan! Ni får ha det bra och så får jag se när jag uppdaterar igen. Kram!
bilder från förra sommaren.

Who's this?

Sommar fläta

Sunny

Hejsan! I dag är det för en gångs skull soligt ute! Ganska varmt också. Jag har inga direkt planer för dagen men jag ska säkert hitta på något. Ni får ha en bra dag ♥ Kram!
gammal låt, men åh så bra!

New in

 
åh, vad jag älskar mina nya shorts! De var dock lite dyra men det var dom verkligen värda. De kostade 250 men de andra jag provade kostade dock 300 så jag tog dessa istället. Jag köpte även ett par jeans ↓
De kostade 400... Well, jeans är typ alltid dyra och så har jag inte haft just JEANS på tre år då jag fick korsetten men nu när jag inte behöver ha den längre så kan jag ha lite vad jag vill på mig :)
 

Banankaka

Hejsan. I dag på morgonen hade jag tänkt att göra en NYTTIG banankaka. Utan socker och allt. Det är bara ägg och banan i. Den smakade inte så gott men men... Just nu sitter jag i bilden på väg hem från stan. Jag visar vad jag köpt senare, så länge kan ni få se en bild på mina nya shorts :)

Blue Sky

Jag har för tillfället inga bilder och som ni vet så ska jag vara barnvakt om en liten stund så jag kan inte fota nu heller. Ni får nöja er med denna bilden som är tagen för kanske en vecka sen. Himlen är ganska blå i dag också! Jag vet inte riktigt när jag är hemma igen men det blir inte senare än till klockan sju. Kram! 

NailPolish

Som ni vet så vart det förra nagellacket hemskt! Så i morse målade jag om naglarna till en lite mer neutralare färg. Ljus rosa! Den är från Isa Dora men vilket nummer vet jag inte riktigt... Orkar inte springa upp för trappan och hämta det ;) Jag är inte heller något proffs på att måla naglarna, där av lite utanför men det är bara tvätta bort med en topps efteråt. Nu ska jag gå och göra mat till min bror som för tillfället är ute och klipper gräset. Duktigt där! När jag endå skriver om honom så... ↓
Oops... Så går det när man är modell för mig. Inga bilder ligger säkert här inte! Han skulle nog "bara" stå där så att fokusen blev rätt inställd. Tack för mig. 
 

Black And White

 
 
 

Frukost - Äpple

Orkade inte göra någon frukost i dag så det fick bli ett äpple istället. Jag sitter för tillfället och kollar på film. Jag sätter stopp här då jag inte vet vad jag kan skriva mera... Kram!

Smulan

Godmorgon på er. I dag ska jag sitta barnvakt åt mina kusiner men det är inte förens lite senare. Annars har jag inga planer. Jag ska gå ut och gå och måla naglarna vet jag i alla fall. Hoppas ni får en bra dag.
 

The little owl

Pink

Purple

Jag såg att blommorna inte var lika fina längre. Fy, vart har sommaren tagit vägen? Jag tycker man går runt och små fryser hela tiden. Det har inte riktigt varit någon sommar känns det som. Och om en vecka är det dags för skola igen. Jag vill verkligen inte dit. Det skulle vara skönt att bara stoppa tiden och leva helt själv. Att slippa allt och alla. Då skulle mann inte heller behöva svara på den dumma frågan, -hur mår du? Jag mår inte bra, är det det svaret man förväntar sig. Nej, man förväntar sig ett "bra" eller något i den stilen. Tänk att kunna vara helt ärlig. Säga hur man verkligen mår och visa vad man har gjort. Jag orkar inte hålla på att gömma mig med ett leénde och låtsas att allt är bra längre, att jag mår bra, vilket jag faktiskt inte gör. Jag mår skit och känner hur allt är meningslöst. Tro mig, jag försöker ställa allt till rätta men allt slutar med att jag sitter där och gråter endå...
 

Lipgloss

 

Star Gloss

Hejsan! Jag har precis kommit hem från Hjo. Jag har haft det jätte bra. Jag har handlat en blus och ett läppglans. Blusen har ni sett lite av redan men ni ska få e bättre bild. Läppglanset köpte jag i dag för bara 10 kr. Blusen kostade 80 kr. 
Mera bilder på läppglanset kommer strax. Hoppas eran helg har varit jätte rolig. Kram!

Sommar

Hejsan. Dålig uppdatering, jag vet men som ni vet är jag ju iväg. Jag har precis varit ute på en långpromenad med mormors hund. Jag har även varit och köpt en blus som var sååå fin ^^ Ni får en bättre bild när jag kommer hem. Hoppas eran helg har varit bra än så länge! Kram ❤

Lördag.

Princess Dress

Hejsan! Jag är hos mormor och morfar i deras huvagn över helgen och kommer därför inte kunna blogga så mycket. Jag ska göra några tidsinställda och kanske blogga från mobilen.

Muffin

hello! I dag har jag och mamma varit i stan för vi skulle köpa en ny matta. Intressant..? Tidigare i morse var mormor och morfar på besök för lite fika. Jag hade även tänk att gå ut och fota lite någon gång i dag men tyvär så blev det inte av. Nu ska jag äta och gå och lägga mig i min ny bäddade säng. Är inte det det bästa som finns?
Ursäkta mina otroligt fulanaglar. MÅSTE måla om dom någon dag!

 
 
 

Bloggen, ja just det!

Hellu! Jag vet hur dålig uppdateringen har varit i dag! Ändå så har jag inte gjort någonting alls. Jag hade kunnat blogga jätte mycket men jag har ingenting att fota. Jag gick runt i huset i kanske en timme, utan att överdriva, och försökte hitta något att fota. I morgon är mamma ledig och vi hittar säkert på någonting. Jag ska försöka hinna med bloggandet. Nu ska jag sova. Har verkligen varit helt död i dag! FY, vad gör jag av lovet egentligen?! Det är nästan en och en halv vecka kvar bara!

Random Clothes

Sirapskakor & Vaniljmuffins

Jag bjöd över Sofie på nybakade kakor och muffins från i går. De var sååå goda! Vi tittade även på en väldigt bra film. Jag bloggar igen lite senare. Kram!

New in

I söndags åkte jag och mormor till en affär i Hjo där allt är superbilligt! Jag köpte en tröja - 20 kr, Långa mjukis byxor -80 kr och shorts -40 kr! Jag har tyvär inga bilder på Mjukis byxorna men de är vanliga gråa byxor.
 
 
 

Jag är med och tävlar!

Godmorgon på er! Jag har inte haft tid att blogga förens nu men nu kommer jag med värsta bästa tävlingen! Du kan nämligen vinna ett valfritt iPoneskal från 100-500 kronor på http://www.iphonetillbehör.eu/. Du behöver bara gå till DEN HÄR BLOGGEN och motivera varför du vill vinna samt följa henne på bloglovin. 
Jag har en iPhone 4 och skulle verkligen villja vinna då det alltid är kul med nya saker. Jag har aldrig vunnit någont sådant här "stort" förut och jag älskar iPhoneskal! Eftersom jag bara har de lite mera "bas" skalen skulle det vara kul med ett lite speciellare som några av de nedanför ↓
3D Crystal Color-changing Leaf Design Back Case Skin Cover for AJimmy Comics Series Seeing Stars Frosted Back Case Shell Cover fFashion Flip-Flop Design TPU Open-Face iPhone 4G Case (Pink)Unique Design iPhone 4 Case (White)
Butterfly Knot and Birdcage Hard Plastic iPhone 4G Back CaseJag är dock inte helt säcker på om jag ska ge bort det till en vän men hon har också en Iphone 4 men det får jag se OM jag vinner. Jag tycker verkligen ni ska gå till henes blogg och vara med i tävlingen! ALLA kan vinna :)

Regn

Vaniljmuffins i Sepia

Water Drops

Vädret har hållt sig fint tills nu då det började regna. Detta var inget jag blev "ledsen" över utan glad! Då kunde jag gå ut och fota lite! Känner att det var länge sedan jag la in mera "allvarliga" bilder. 
Glöm inte bort att jag har en frågestund! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL FRÅGESTUNDEN. Jag har flera bilder på lager men lägger nog in dom imorgon eller senare. Kram.

Fika i solen med Bella

FRÅGESTUND

Eftersom en hel del har den så kallade frågestunden tänkte jag att jag kanske också ska ha det... Fråga lite frågor så ska jag svara på dem! Ni får fråga vad ni vill. Jag får se när jag svarar i så fall. Kanske nästa vecka! Eller tidigare. Det beror helt på er och hur många frågor jag får. För att göra detta lite mera intressant så får den som skriver mest frågor en länk!
Det är dock INTE tillåtet att skriva typ 40 frågor som dels inte är egen påhittade och som du inte vill ha svar på!
 

Flowers

Taxin väntar...

...eller inte. Ingen taxi däremot! Om ungefär en timme så åker jag. Jag har gjort gott om tidsinställda inlägg och kommer säkert slänga in några inlägg från mobilen iband. Det är trots allt bara tills imorgon så det är ingen jätte fara. Jag ska inte direkt vara borta en vecka! 
Vi ses! Kram.
 

MobilBlogg

Jag har precis kommit hem från staden och sitter just nu i solen och vaktar katterna så de inte springer iväg (och ja, de går i koppel. De är inne katter.) Jag köpte ingenting i stan utan hängde mest med som stöd till Bella eftersom hon vill köpa allt fint som hon kan se. Tillslut blev det ett par byxor, en tröja, skor och läppglans. Vi åt även på Max och blåste såpbubblor ut genom bilfönstren i farten! I morgon ska jag och Bella till Hjo för att sova över i mormors husvagn. Jag kommer därför inte kunna blogga så bra. Självklart gör jag några tidsinställda inlägg! Ni är även flitiga med att skriva kommentarer. Nio stycken samt några svar hade jag fått av er när jag kom hem. Kanske inte låter som så mycket men för mig är det det. Tack ❤ Jag ska fortsätta njuta av solen, nu när den ändå är framme menar jag! Ni får ha det bra så hörs vi senare. Kram! (bild på mig och Bella i bilen)

Små skor - Dagens outfit

God morgon allesammans! Jag vill passa på att tacka er för atta söta kommentarer ni ger mig! Också för statestiken som går uppåt för varje dag! I dag ska jag hänga med min lilla kusin Bella och hennes mamma för att köpa skor til Bella. Därför kommer uppdateringen inte vara så bra. Jag kommer dock inte bli borta så jätte länge men nu vet ni hur läget ser ut.
passar på att visa hur jag ser ut i dag! Ha en härlig dag! Kram.

Nail polish

(Den sista bilden är på Emmas händer)
Som sagt, jag handlade inte så jätte mycket. De jag visat + tre tuggummi packet. Nagellacken kostade tio kronor styck, hörlurarna kostade 99 kornor och Iphone skalet kostade undefär 70 kronor.
Jag får se om jag bloggar mera i dag. Annars ses vi imorgon. Kram!

New in

 
Det var sjukt mycket folk på Ullared i dag. Endå hittade jag lite saker som jag köpte! De andra sakerna kommer upp i ett inlägg snart!

Keep the family close

 
 
Detta är två av mina yngsta kusiner. De bor tvärs över gatan så ibland kommer de över på besök. Dom är så sjukt söta eller vad säger ni? Erik och Emma ^^ Lite synd dock att Emma inte kom med på ett foto där hon kollade in i kameran så som Erik gör. Han har stora grön/bruna ögon och Emma har verkligen blåa! Hon är som en lite docka. Okej, det är Erik ckså!

Ullared

I dag blev det en tidig uppgång. Som jag skrev några inlägg under så ska jag till Ullared i dag. Eller som en del skriver; Gekås. Well, Eftersom uppdateringen inte kommer bli så rolig så har jag gjort ett tidsinställt inlägg samt fotat lite till detta inlägget. På bilderna kan ni se två av de tre plagg jag köpte då jag var och campade. Den oranga tröjan är helt klart en favorit eftersom det är dragkedja hela vägen ner. På andra tröjor är ryggen oftast bortglömd och helfärgad som på den vita. Fast är det en söt uggla på framsidan är det okej ;)
Kram ❤
 

Det vankas paj

Igår då jag bakade blåbärspaj blev det en hel del blåbär över. Med dessa gjorde jag ytterligare en paj fast en stor. Inte ett par små.

Nikon

This is me

Jag kollade runt lite på bloggen och såg att det faktiskt inte är så många bilder åp mig själv. Tidigare i morse tog jag lite bilder var av en blev ok...
I dag hade jag tänt fota lite. Får väl se hur det blir med det. Jag vill också tacka alla som besökt min blogg. Statestiken har inte varit så bra då jag inte bloggat på ett tag men jag ska försöka ta tag i det igen. När man väl börjat blogga så ser man hur kul det faktiskt är! Jag kommer dock inte kunna blogga så mycket imorgon då jag ska till Ullared över dagen. Men det är ju imorgon det.
Ha en toppen dag. KRAM!
 

Morning.

Havregryns gröt - blåbär - mjölk - äppel juice♥