NailPolish

Som ni vet så vart det förra nagellacket hemskt! Så i morse målade jag om naglarna till en lite mer neutralare färg. Ljus rosa! Den är från Isa Dora men vilket nummer vet jag inte riktigt... Orkar inte springa upp för trappan och hämta det ;) Jag är inte heller något proffs på att måla naglarna, där av lite utanför men det är bara tvätta bort med en topps efteråt. Nu ska jag gå och göra mat till min bror som för tillfället är ute och klipper gräset. Duktigt där! När jag endå skriver om honom så... ↓
Oops... Så går det när man är modell för mig. Inga bilder ligger säkert här inte! Han skulle nog "bara" stå där så att fokusen blev rätt inställd. Tack för mig. 
 


Kommentarer
Sofie A

Woho vad vacker färg :D wow Vicke då ;)

2012-08-14 @ 22:10:18
Diman Dilir

fin färg:)
haha rolig bild:9

2012-08-15 @ 14:49:18
URL: http://dimandilir.blogspot.com


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0