Purple

Jag såg att blommorna inte var lika fina längre. Fy, vart har sommaren tagit vägen? Jag tycker man går runt och små fryser hela tiden. Det har inte riktigt varit någon sommar känns det som. Och om en vecka är det dags för skola igen. Jag vill verkligen inte dit. Det skulle vara skönt att bara stoppa tiden och leva helt själv. Att slippa allt och alla. Då skulle mann inte heller behöva svara på den dumma frågan, -hur mår du? Jag mår inte bra, är det det svaret man förväntar sig. Nej, man förväntar sig ett "bra" eller något i den stilen. Tänk att kunna vara helt ärlig. Säga hur man verkligen mår och visa vad man har gjort. Jag orkar inte hålla på att gömma mig med ett leénde och låtsas att allt är bra längre, att jag mår bra, vilket jag faktiskt inte gör. Jag mår skit och känner hur allt är meningslöst. Tro mig, jag försöker ställa allt till rätta men allt slutar med att jag sitter där och gråter endå...
 


Kommentarer
emma ♥

sv: ja eller hur? :)

2012-08-13 @ 14:46:16
URL: http://emmapettersson.webblogg.se
Emma

sv: tack så mycket fina kajsa! :)♥

2012-08-13 @ 16:24:16
URL: http://emmawidahl.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0