Nu får bloggapusen vara över!

Hej på er!
Nu hade jag sån lust att blogga så jag gör lite inlägg redan nu.
Om ni vill veta vart jag varit så har jag varit i HJO <3
Vädret har varit underbart så jag har badat i vättern både i förrgår, igår och idag.
Jag kom hem runt klockan 22.00 vilket var ganska skönt.
Jag har ju handlat en del också, så vad jag håller på med just nu är att fota de jag köpt :)
TISDAG:
När jag kom så packade jag upp innan vi klippte gräset och blev genomsvättiga, så då gick vi och badade.
På kvällen så satt vi ute och åt chips och kollade på solnedgången ^^
ONSDAG:
Vi vaknade tidigt av att det var jätte varmt.
Senare på dagen så gick vi och badade då vi hade med oss fika till stranden.
På kvällen så kollade vi på "Wallander"
TORSDAG:
Mamma kom ganska tidigt för dagen inna hade vi bestämmt att vi skulle bada och det gjorde vi.
Sen gik vi och handlade glass <3
Klockan fem kom pappa med bussen (han hade jobbat) och vi badade ännu mera.
Senare ungefär klockan 20.00 så beställde vi pizza :)

Så har de senaste dagarna sett ut.
Nu ska jag fortsätta att fota :)
ps: bilderna kommer nog sedan innan jag lägger mig <3
KRAMIS <3


Kommentarer
D

Jätte fin blogg! följa varandra via bloglovin? :D

2011-08-05 @ 00:28:56
URL: http://danti.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0