TÄVLING-finn fem fel

Hejsan!
Tänkte ha enn liten tävling eftersom det vart länge sedan nu.
Vinnaren får välja mellan:
*Bli länkad ett bra tag och få en plats i min meny (allra längst ned hittar ni den)
*Eller så skickar du en text till ett inlägg till mej på mail och sedan så lägger jag upp det i min blogg.
Du kan skriva/länka och göra vad du vill i mailet och det kommer upp i bloggen.
Du får även skicka med bilder mm :)
MIN MAIL: [email protected]
BILD UTAN FEL:
BILD MED FEL:
Vinnaren är den som skriver alla fel såklart men du ska även förklara felen så bra som möjligt :)
För bättre chans att vinna (om jätte många skriver felen) så gilla mig på bloglovin och länka mig i din blogg!
Lycka till nu!
KRAMIS ♥


Kommentarer
Ellen

1. På högra sidan vid kanten så saknas det ett sträck mellan två golvrutor.

2. Nere i vänstra hörnet är det som en grön sak som sticker ut, inuti den saknas ett sträck.

3. På den muffinsen som är längst till höger fattas det ett grönt strösselkorn som ska vara nära kanten till den andra muffinsen.

4. Skuggan längst upp i mitten är borta.

5. Det är en liten, vit blomma längst ner i högra hörnet.

KUL TÄVLING! <3 :) Kram

2011-08-30 @ 16:29:39
URL: http://photosbyellen.webblogg.se/
Frida

samma som Ellen.

Ne, ja bah skojja^^

Kan ju inte vinna nu :/ ♥♥

2011-08-30 @ 20:10:40
URL: http://www.freddis.bloggplatsen.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0