Skolan.....

And i'm back. Orkar inte blogga längre och skolan gör inget lättare precis. Läxor på läxor! Skit skola. Jag orkar verkligen inte med någonting alls just nu. Jag känner mig bara ledsen och trött. Ska jag vara ärlig vill jag bara gå och dö just nu. Men de säger att det går över... Jag är sjukt glad över att jag har min kusin och min vän som alltid finns för mig när jag behöver prata med någon. Utan er två skulle jag inte orkat mycket.
Jag har i alla fall varit med min kusin och lilla Maja idag. Maja är grym på att måla naglar! Hon brukar få måla mina naglar varje gång vi träffas! 
Jag klippte mig i torsdags by the way. Jag la även i ljusa slingor. Intressant...
 
så snygg... eller INTE... 


Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0