Besök av de små

Måndag och ingen skola, älskar att ha lov! Är fortfarande sjuk dock men det är bättre idag. 
Just nu är mina små kusiner och hälsar på för mamma fyller år idag. Vi har ätit tårta och Emma sitter på golvet och målar. Jag har även funderat på vad jag ska blogga om och har bestämt mig för att ha någon typ av "i min garderob" kategori där jag några gånger i veckan visar ett speciellt plagg som jag tycker lite extra mycket om.
 
Passar på att visa er några bilder från igår ♥
 
 
 


Kommentarer
Fotograf Annie

Mysigt med besök av småkusinerna och grattis till din mamma :) Fina kissekatter :)

Svar: Tusen tack :D Jag har fotat med systemkamera sedan 2007, men har nog gillat att fota sen 1997 då jag fick min första analoga kompaktkamera (fast det kanske inte riktigt räknas). Jag brukar väl säga att jag började fota på "riktigt" 2007/2008, det var då jag gick från auto till manuella inställningar, och 2009 startade jag firman :)

2012-10-29 @ 14:04:51
URL: http://blogg.anniesfotografier.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0