Sämst

Tjenare på er! Jag är sämst på att blogga. Bloogar mest för att min kusin klagar på att jag aldrig uppdaterar. Har ni förresten sätt att man kan välja bilder från instagram? Det kanske har funnits länge? haha, är typ aldrig inna här så det kan ju vara därför.
Imorgon är det skola igen. Skit. Jag orkar inte med skolan just nu. Läxor gånger tusen och så har vi prov på fredag med. Spanska som är så roligt, noooot. Jag har åtminstonde dans imorgon att se fram emot. åde show dance och balett :) Ska bli roligt att äntligen börja dansa balett.
Ni får ha en fortsatt bra dag. Kram ♥
Bjussar på en härlig höst bild. Blir bara så trött på att det ska regna... Annars så älskar jag hösten!


Kommentarer
Sofie A

HAHAH! Bra Kajsa! ;D tack för att du gör det för min skull ^^

2012-10-14 @ 15:10:26
Sofie A

Å börjar baletten imorgon, å vad kul! :D

2012-10-14 @ 15:11:18
Ella Stork

sv. tack finis! klart jag gör bloglovinbyten :) säg till när du följer mig och vilket nr du blev så följer jag tillbaka!

2012-10-24 @ 07:08:38
URL: http://ellastork.blogg.se/
elsa

din blogg är jätte bra och du fotar jätte bra. Bara du kunde uppdatera lite bättre :)

2012-10-25 @ 19:25:29
URL: http://elsafotboll.blogg.se
Cecilia


Såg att du gör bloglovinbyten?! Gör du det fortfarande? I så fall vill du göra ett?!??!? Lägg till min blogg då, säg vilket nr du blev så lägger jag till dig. :D

2014-05-25 @ 12:38:42
URL: http://ceciliasjoberg.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0