Fotar

Hejsan! I går hjälpte jag min kusin med hennes foto projekt och fick då själv egna idéer. Hennes uppgift var att fota normer, dvs. tjejer "ska" ha rosa och killar blått. Då ska man ungefär göra en omväxling. Hennes idé var att ta en bild med smink och en utan och skriva typ "vem kollade du på först" eftersom det oftast är de sminkade och fixade som man lägger märke till mest. Vinner man det kommer bilden sitta uppe på stora plagat i stan, så alla kommer se den ^^ Bilderna jag tog idag kommer strax. Kram!
 


Kommentarer
Sofie A

å vill också ha en sådan där kläd grej!! + att du insperarade mig med donat saken så nu ska jag köpa en! jätte snyggt ju!! ;) WOW

2012-09-30 @ 17:47:10


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0