My love!


åh vad jag älskar mina nya skor! Jag har letat efter bruna riktiga converse hur länge som helst och har entligen fått ett par! Dr Martensen är jag helt överlycklig över att ha! Jag har alltid velat ha ett par äckta då de jag har nu är röda, fejk, söndriga och lackade... Dessutom är de nya lila vilket jag ÄLSKAR! 
 
ur söta läppglans från farmor - fin fin fin ring från mormor som är gjot av en sked.
Jag fick också ett armband, byxor, tröja, converse väska, öronhängen, ett till läppglans, tuggummi i en ask som ser ut som en WII dosa, donat, tofsar, mobilväska. Det var säkert något jag glömde ^^


Kommentarer
Jasmine Lundvall

åååh skorna!!!

2012-10-02 @ 17:07:25
URL: http://jxsmine.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0