Ett sent godmorgon

Nej jag vaknade inte nu för er som tror det, men har inte bloggat sedan dess. Jag gick upp tolv men skulle utan problem kunnat sova tills nu om inte mamma sagt att jag skulle gå upp eftersom morfar är på besök.
Vi har precis fikat och jag sitter för tillfället inne eftersom det är så varmt ute och jag har på mig långbyxor... Funderar på att lägga mig och sola eller något men jag får se hur det blir med det.

Jag har inga direkt bra bilder att lägga in och inte heller något roligt att skriva om, så jag passar på att visa er min otroligt söta katt. Han heter Putte för er som vill veta det. Egentligen är hans riktiga namn Player (eftersom uppfödaren fick en P-kull och tar engelska namn) men Putte är både bättre, sötare och finare. Dessutom lyssnar han bara på Putte eftersom vi aldrig ens säger Player. Intressant...

Jag fick även reda på att pappa ordnat en moppe kurs redan om två veckor. Kursen tar tre dagar 15-18 två dagar och 9-15 en dag. Sen när jag fyllt 15 behöver jag bara åka dit och skriva ett test sen är moppe kortet mitt ❤

Jag vill också passa på att tacka er alla för att ni läser min blogg. Statistiken har höjts väldigt mycket och det gör mig så glad att det är folk som faktiskt kikar in då och då.



Kommentarer
Styledbyjulianna

Svar: Jag Älskar skorna. De är köpta på raglady. Jeffrey campbell. Finns ett liknande par på henrykole.se. :)

2013-08-02 @ 15:09:28
URL: http://styledbyjulianna.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0