Kris-situation

Är hemma igen efter syntestet. Det gick bättre än vad jag trodde. Jag tror alltid att allt ska gå dåligt, eller att det värsta ska hända. Jag gör en slags kris-situation i huvudet som jag sedan tror på ska hända.
Oftast händer inget och allt löser sig, men det är otroligt jobbigt att inte kunna tänka på något annat sätt. Att ständigt vara nervös eller nästan rädd. Jag är allt för negativ. Till allt. Men även med det löser sig oftast allt och det blir jättekul. Jag jobbar otroligt mycket med denna dåliga "vana" eller vad man ska kalla det, men man kan inte direkt säga att det är lätt.
Nu ska jag i alla fall plugga teori eftersom kursen är om en vecka och jag hann inte plugga något igår eftersom jag var borta mestadels av dagen.



Kommentarer
sofie A

Grattis och Lycka till! :D <3

2013-08-07 @ 12:13:09
Amanda

sv: hihi tack sötis!❤❤

2013-08-07 @ 13:19:46
URL: http://amandanannyelins.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0