Ord

Godkväll på er. Hoppas eran dag har varit bra!
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. Dom andra i huset sover eftersom dem imorgon ska börja jobba igen. Det känns lite sådär eftersom jag vet hur de två sista veckorna  av sommarlovet kommer bli.
-Jag kommer förmodligen sova bort dagarna och vakna vid två. När mamma, pappa och min bror är hemma blir det ändå inte att jag sover riktigt så länge.
-Mina planer om att plugga teori VARJE dag kommer inte hålla längre en kanske två eller tre dagar eftersom jag suger på att hålla vad jag sätter för mål till mig själv.
Längre än så har jag inte hunnit tänka. Dessutom kommer tiden gå så otroligt fort. Samtidigt vill jag det eftersom det inte är förens om två veckor moppekursen är... Det känns som tiden bara flyger iväg vilket är deprimerande bara det. Sommarlovet är ändå över två månader långt. Min lista på vad jag gjort är inte så lång må jag erkänna men...
 
inte min bild
 
När jag ändå håller på att skriva så vill jag åter igen tacka er alla för att ni läser och kommenterar min blogg! Jag har inte orkat bry mig så mycket eftersom statestiken egentligen inte spelar någon roll, men åh så underbara ni alla är ♥ Nu ska jag kolla på film tror jag innan jag går och lägger mig. Har ni några bra filmförslag?
Är det bara jag som ÄLSKAR skräckfilmer?
 
 
 
 


Kommentarer
Karin Lygnersjö

Sv: Jag följer dig som nummer 30 nu :) säg till när du lagt till mig också :)
Kram

2013-08-05 @ 11:38:20
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Karin Lygnersjö

Sv: Oj såg precis att du kommenterat lite senare att du följer mig haha, sorry ;)

2013-08-05 @ 11:40:29
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se
Becca

Jag gillar skräckfilmer. Du borde se Evil Dead om du inte har sett den:O

2013-08-05 @ 14:01:21
sofie A

Du får höra av dig till mig när du vill (y)

2013-08-05 @ 14:57:46


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0