Syntest & Nudlar

Godmorgon!
Igår hade jag det jättetrevligt och åt världens godast kött typ. Efter att vi ätit mat köpte de andra glass men jag var så himla mätt så jag hoppade över det. Vi var hemma vid halv tio ungefär.
Jag vet, det är lite chockerande hur tidigt det är för att vara uppe. I alla fall för mig. Men jag ska idag åka och ta ett syntest klockan elva. Dock kunde jag verkligen inte somna igår men när klockan var 4.30 så somnade jag tillslut.
För tillfället sitter jag i köket och väntar på att vattnet ska koka upp till nudlarna.
Bild från igår
 


Kommentarer
Annika

SV: tack så mycket :) Jag har varit och handlat lite inför skolstarten!

2013-08-07 @ 11:32:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Klara och Cilla

Sv: Taack! Du med verkligen! Bloglovinbyte? :)

Svar: gärna. Säg till när du följer mig :)
Kajsa ♥

2013-08-07 @ 16:32:11
URL: http://fashionandphotos.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0