12.30

Godmorgon alla fina!
Vaknade av att Putte kom och la sig hos mig i morse och han har legat här i en och en halv timma nu.
Jag har inga planer alls på vad jag ska göra idag så förmodligen bara slappa och baka eller något.
Imorgon ska jag hänga med Simon och hans familj till Skara sommarland.

(Det är också med Simon och hans pappa som jag och min pappa ska åka till London med i september ❤)

Det värsta är att vi ska åka redan klockan nio på morgonen vilket kommer bli ganska tufft eftersom jag sovit till 12-13 på dagarna annars. Fast då har jag i och för sig somnat 3-4 på natten, eller ska man skriva morgonen(?), vilket gör att man blir sjukt mycket tröttare. Ska försöka komma i säng mycket tidigare ikväll i alla fall!
Aja. Det blir nog bra.



Kommentarer
Anonym

Ska du till London? Fuskigt. Ha det kul:D

2013-07-31 @ 14:23:55
URL: http://paulinas.bloggg.se
sannas rum

Åh gud vad fin katt! Och du med såklart :*

2013-08-01 @ 22:16:33
URL: http://sannasrum.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0