Pink face

Har varit i Mullsjö och fikat med mamma för ett litet tag sen. På vägen hem passade vi på att kika in i en klädaffär där jag hittade ett par jeans för 299 kr.
När vi kom hem hämtade vi upp pappa eftersom vi skulle åka till ett par som säljer sin moppe. Förmodligen ska vi köpa den men jag måste bli 100% säker på att jag orkar ta moppekort först, vilket jag typ är. Den är bara tre år gammal (2010) och är oerhört billig för att vara så ny!
 
Just nu sitter jag stel som en pinne i ansiktet eftersom jag har en ansiktsmask på mig och ska strax äta och sen ska jag försöka sova eftersom jag imorgon ska iväg redan klockan nio på morgonen, som sagt...
 
Ha det så bra ♥
 
 


Kommentarer
Becca

Vart köpte du ansiktsmasken? Är det en sån mask som dras bort eller som tvättas bort:)?

Svar: Ullared. Jag, det är en sån man drar bort den kostade inte många kronor :)
Kajsa ♥

2013-08-04 @ 13:51:29


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0