Saker du inte visste om mig

~ Mina favoritfärger är lila och blå
~ Svenska är lätt det bästa ämnet i skolan
~ Jag suger på matte och är allmänt o smart
~ Jag samlar på läppglans (har 95 st)
~ Jag har oerhört många Iphone skal
~ Det första jag ska göra när jag fyller 15 är att ta moppekort
~ Det värsta jag vet är spindlar
~ Har skärt mig i två år
~ Det roligaste som visas på tv är Top Model
~ Jag hatar mig själv utan smink och skulle absolut inte kunna strunta i att sminka mig någon gång på vardagen (oftast är jag bara hemma på helgerna och då skiter jag i det)
~ Det ända jag verkligen gillar med mig själv är mina ögon
~ Jag är typ sockerberoende... Eller ja, blir galen om det inte finns något gott hemma
~ Jag älskar att ha på mig klackskor med jag blir så lång i det så jag använder det aldrig typ.
~ Oversize hoodies och T-shirts är det mysigaste jag vet
~ Den bästa personen i världen är min bror



Kommentarer


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0